Blog

Tipy pro fotografy – Jak nafotit, komprimovat a dodávat fotografie pro web

Tipy pro fotografy – Jak nafotit, komprimovat a dodávat fotografie pro web

Inspirace pro všechny, kdo chtějí mít skvělé fotky na webu a online, ale také pro fotografy, kteří se na takové focení chystají. A samozřejmě i pro web designéry, kteří chtějí vedět, jak lépe napovědět klientům a fotografům. Kompozice fotek Nechte prostor pro text Někdy se hodí, aby vlevo byl prostor pro text, ideálně s nerušivým pozadím a vpravo vy (nebo jiný objekt k focení). Zkuste...

číst více
16 tipů – Jak zvýšit produktivitu a zlepšit time management jako web designér

16 tipů – Jak zvýšit produktivitu a zlepšit time management jako web designér

Time management pro web designéry může být dost náročná otázka. Zvlášť pokud jsme jednotlivci na volné noze a nemáme vedle sebe dalšího kolegu, se kterým bychom si projekt při nečekaných více pracích rozdělili. K tomu se přidává, že často navíc zastáváme roli UI designéra, vývojáře a stratéga v jednom. A každý klient chce mít svůj web v termínu bez zbytečného prodražování. Na následujících...

číst více
První web si klidně naklikejte sami

První web si klidně naklikejte sami

Web designérka vám jde říkat, abyste dělali její práci? Vysvětlím a hned potom vám popíšu, jak si web vytvořit ve 4 dnech. Což znamená práci na 1-4 hodiny. Záleží, jak moc si budete chtít vyhrát. První web Začali jste podnikat. Zijšťujete, co vše musíte a nesmíte a do čeho všeho máte investovat. Marketing, účetní, aplikace, programy, sociální sítě, nový telefon s lepším foťákem. Ono se něco...

číst více
Zazálohování WordPress webu k sobě na disk za 5 minut

Zazálohování WordPress webu k sobě na disk za 5 minut

Záloha Přihlásíte se do administrace webu.Nainstalujete plugin (v menu Pluginy -> Instalace pluginů) All in one WP migration.Aktivujete tento plugin.Objeví se vám nová položka v levém menu s názvem All in one WP migration - zde kliknete na Exportovat.Můžete vyloučit třeba spamové komentáře a revize příspěvků. Jinak vše doporučuji nechat odškrtnuté.Kliknete na "Exportovat...

číst více
Empatie v designu

Empatie v designu

V poslední době se v zahraničí mluví o empatii při designování. Zřejmě to vychází i z toho, jak se vyvíjí svět. Používá se genderově neutrální jazyk, začínáme být více citliví k minoritám a více pečliví v tvorbě přístupných věcí pro lidi se zrakovým nebo sluchovým postižením. Zjišťujeme, že autismus, nebo další poruchy spektra má více lidí, než jsme očekávali, protože pro většinu z takových lidí...

číst více
Jak probíhal můj první placený webinář?

Jak probíhal můj první placený webinář?

Nazvala bych to spíš osobním experimentem. Mám opravdu co předat? Mám na to dělat živý vysílání? Tohle není návod jak to dělat, tohle je prostě jeden z milionů způsobů, který jsem intuitivně udělala já. Věřím na autentický marketing, takže jsem i na začátku videa přiznala, že mi není úplně dobře. (Dobře doslova jsem řekla, že se asi budu muset v průběhu vysílání vysmrkat :D) Tak se chci podělit...

číst více
Kdo by neměl dělat váš web

Kdo by neměl dělat váš web

Je spousta lidí, kteří umí v nějaké formě udělat web. I vy sami si ho můžete udělat, proč by ne – na začátek je to nejlepší varianta. Pokud vám podnikání jde dobře, brzy se dostanete do bodu, kdy ho budete muset zadat. A tak se nabízí mnoho variant. O některých vás možná ani nenapadne přemýšlet. Kromě vlastních zkušeností vycházím z poptávek, které nacházím na internetu a z diskuze, kterou jsem...

číst více
Smlsněte si na blogu – Výzva k akci

Smlsněte si na blogu – Výzva k akci

Chutná vám ten dort? A nedáte si ještě kávu? Ale co by ne, když už jsem tady, dort je famózní, káva bude také. Série Smlsněte si na blogu Skenování – aby se lidé v textu neztratili Kontrast – moment překvapení Zarovnání – servírujte text přehledně Čitelnost – pořádně vyvětrejte Výzva k akci – to proč to děláte Proč to děláte? Kvůli výzvě k akci nebo-li CTA. Často si lidé pod tímto...

číst více
Smlsněte si na blogu – Čitelnost

Smlsněte si na blogu – Čitelnost

Rozhodli jste se upéct podle mého receptu a i když jste všechny předchozí kroky dodržely, pořád to vypadá, tak nějak… splácaně? Možná jen potřebujete provětrat prostor. Série Smlsněte si na blogu Skenování – aby se lidé v textu neztratili Kontrast – moment překvapení Zarovnání – servírujte text přehledně Čitelnost – pořádně vyvětrejte Výzva k akci – to proč to děláte Pořádně vyvětrejte Vše...

číst více

Pin It on Pinterest