Blog

Smlsněte si na blogu – Zarovnání

Smlsněte si na blogu – Zarovnání

U dezertů ještě zůstaneme. Představte si, že by vám ho na ten talíř jen tak mrskli, až by se roztekl do všech stran. Nic moc, že? Série Smlsněte si na blogu Skenování – aby se lidé v textu neztratiliKontrast – moment překvapeníZarovnání – servírujte text přehledněČitelnost – pořádně vyvětrejteVýzva k akci – to proč to děláte Servírujte text přehledně Máte prakticky jen 4 možnosti: do bloku,do...

číst více
Smlsněte si na blogu – Kontrast

Smlsněte si na blogu – Kontrast

Ten úžasný dezert máte přímo před sebou, je výborný, přesně tak jak jste si ho představovali v té vitríně, ale už začíná být trochu hutný a monotónní. Když v tom zjistíte, že v sobě má ukrytou náplň. Jemnou, rozplývající se na jazyku, která přišla v ten správný moment, kdy už jste si říkali, jestli má smysl v dezertu pokračovat. Série Smlsněte si na blogu Skenování – aby se lidé v textu...

číst více
Smlsněte si na blogu – Skenování

Smlsněte si na blogu – Skenování

Znáte to, jak se vám sbíhají sliny, když vidíte dokonale nachystanou sváteční snídani? Očima nejen jíme, ale i si vybíráme, co budeme číst. V této sérii se rozepíšu o tom, jak udělat váš blogový článek neodolatelný k přečtení. Série Smlsněte si na blogu Skenování – aby se lidé v textu neztratiliKontrast – moment překvapeníZarovnání – servírujte text přehledněČitelnost – pořádně...

číst více
Podcast: Co si pohlídat u dodavatele webu?

Podcast: Co si pohlídat u dodavatele webu?

Podcast si můžete přehrát také na anchor.fm. Opis podcastu: Jak ušetříte pět nebo i deset tisíc poslechem patnácti minutového podcastu? Řeknu vám, co si pohlídat u dodavatele při tvorbě webu. Jsem Bára Vlášková, web designérka. Weby jsou pro mě váš oblek, výloha obchodu i obrazem vaší duše v jednom. Budu ráda, když můj první díl budete sdílet nebo mi napíšete zpětnou vazbu na můj e-mail...

číst více
Kašlete na ceny vaší konkurence

Kašlete na ceny vaší konkurence

Udělali jste si průzkum. Jste ve skupinách společně s vaší konkurencí (nebo kolegy), prošli jste si jejich weby. Prošli jste si weby lidí v katalogu na volné noze i vše, co jste našli na google. Co jste zjistili? Pravděpodobně, že nemůžete moc zdražit. Protože už byste byli dražší než ti, o kterých si myslíte, že jsou na předních příčkách. Že služba, kterou jste právě vymysleli nejspíš nemá...

číst více
Na web zpravidla nedostanete žádnou záruku

Na web zpravidla nedostanete žádnou záruku

Ono to totiž není ani úplně možné. Většina webů se předává takzvanou akceptací, kdy web klient projde a řekne, že je vše dle jeho představ. Tím je web předán. Proč to tak je? Jakékoliv následně vzniklé "stalo se to samo" změny jsou neovlivnitelné. Web jsou často takové puzzle, nejčastěji různých doplňků. Bez doplňků by vás některé funkcionality stály desetitisíce korun vývoje.Jen naprogramovat...

číst více
Web je drahý

Web je drahý

Mýtus: Potřebuji web, jenže je drahý, a nebudu si ho moci spravovat sama. Článek je krátký, tak pojďme rovnou na věc. Cena Jako odpověď si stačí přepočítat investici na pět let: Řešení 1. rok pět let celkem Mioweb (jen redakční systém + šablona) 29 040 Kč 145 200 Kč Webnode (jen redakční systém + šablona) 2 988 Kč 14 940 Kč Solidpixels (jen redakční systém + šablona)...

číst více
Minimální verze webu

Minimální verze webu

Dnes zaplujeme trochu i do byznysu. Mnoho z vás právě teď vymýšlí, jak lehce přetransformovat osu toho co děláte, abyste mohli pokračovat dál ve své činnosti. Všude vidím přesun do online a to rychle. Tak si to pojďme ještě více usnadnit. Rychle je v tenhle moment zásadní, protože potřebujete mít co nejkratší výpadek. Takže jsem se rozhodla věnovat článek tématu, které se u webů uplatňuje celkem...

číst více
Fotky a ilustrace na web

Fotky a ilustrace na web

Co takhle pár tipů na kvalitní fotky a pěkné ilustrace? Možnosti? Vlastní fotografie Placené fotobanky Free fotobanky Ilustrace 1. Vlastní fotografie Vždy, vždy, vždy budu doporučovat vlastní, profesionální fotky. Web si klidně postavte na té nejzákladnější WordPressové šabloně, která má černobílé schéma, ale společně s texty jsou to dvě nejpodstatnější věci, které ovlivní vaše zákazníky....

číst více

Pin It on Pinterest