Chutná vám ten dort? A nedáte si ještě kávu? Ale co by ne, když už jsem tady, dort je famózní, káva bude také.
Série Smlsněte si na blogu
- Skenování – aby se lidé v textu neztratili
- Kontrast – moment překvapení
- Zarovnání – servírujte text přehledně
- Čitelnost – pořádně vyvětrejte
- Výzva k akci – to proč to děláte
Proč to děláte?
Kvůli výzvě k akci nebo-li CTA. Často si lidé pod tímto termínem představují velké tlačítko objednat. Není tomu vždy tak. Výzva k akci může být i vyplnění kontaktního formuláře, napsání komentáře nebo přečtení dalšího článku, výzva ke sdílení kamarádkám nebo domluvení schůzky.
Článkem ukážete svou expertízu a na konci nabídnete lidem, že to uděláte za ně, když si objednají vaši službu. Nebo že se můžou přihlásit k odběru novinek. Nebo – ještě lépe – odprezentujete a nabídněte váš magnet na kontakty.
Jen by to mělo mít kontext s celým článkem. Nedává moc smysl u článku s receptem na bábovku skupina na focení.
Využijte toho, že jsou lidé ještě stále naladěni na vás a vaše téma. Něco jim nabídněte, aby na vás za deset vtěřin navždy nezapomněli. Věčná škoda! A ať je výzva vidět.
Takže i já s vámi končím tuto sladkou sérii pozvánkou do mé skupiny Zlepšete svůj web.
Celá série vznikla pro facebookovou skupinu copywriterky Evy Váňové – Naučte se psát copywritersky. Bylo mi ctí.