Smlsněte si na blogu – Výzva k akci

Chutná vám ten dort? A nedáte si ještě kávu? Ale co by ne, když už jsem tady, dort je famózní, káva bude také.

Série Smlsněte si na blogu

  1. Skenování – aby se lidé v textu neztratili
  2. Kontrast – moment překvapení
  3. Zarovnání – servírujte text přehledně
  4. Čitelnost – pořádně vyvětrejte
  5. Výzva k akci – to proč to děláte

Proč to děláte?

Kvůli výzvě k akci nebo-li CTA. Často si lidé pod tímto termínem představují velké tlačítko objednat. Není tomu vždy tak. Výzva k akci může být i vyplnění kontaktního formuláře, napsání komentáře nebo přečtení dalšího článkuvýzva ke sdílení kamarádkám nebo domluvení schůzky.

Článkem ukážete svou expertízu a na konci nabídnete lidem, že to uděláte za ně, když si objednají vaši službu. Nebo že se můžou přihlásit k odběru novinek. Nebo – ještě lépe – odprezentujete a nabídněte váš magnet na kontakty.

Jen by to mělo mít kontext s celým článkem. Nedává moc smysl u článku s receptem na bábovku skupina na focení.

Využijte toho, že jsou lidé ještě stále naladěni na vás a vaše téma. Něco jim nabídněte, aby na vás za deset vtěřin navždy nezapomněli. Věčná škoda! A ať je výzva vidět.

Takže i já s vámi končím tuto sladkou sérii pozvánkou do mé skupiny Zlepšete svůj web.

Celá série vznikla pro facebookovou skupinu copywriterky Evy VáňovéNaučte se psát copywritersky. Bylo mi ctí.

Bára Vlášková

Bára Vlášková

Web, marketing a mentoring

Můj blog je o mých zkušenostech o webech, designu a online marketignu. Právě jsem začala studovat Design informačních služeb na MUNI, tak se máte na co těšit. Někdy píšu tak, jak mi huba narostla, někdy píšu pro vás, abyste se dozvěděli, jak to s tím webem vlastně je.

O mně

Mohlo by vás zajímat

Smlsněte si na blogu – Čitelnost

Rozhodli jste se upéct podle mého receptu a i když jste všechny předchozí kroky dodržely, pořád to vypadá, tak nějak… splácaně? Možná jen potřebujete provětrat prostor. Série Smlsněte si na blogu Skenování – aby se lidé v textu neztratili Kontrast – moment překvapení...

Podcast: Co si pohlídat u dodavatele webu?

Podcast si můžete přehrát také na anchor.fm. Opis podcastu: Jak ušetříte pět nebo i deset tisíc poslechem patnácti minutového podcastu? Řeknu vám, co si pohlídat u dodavatele při tvorbě webu. Jsem Bára Vlášková, webdesignérka. Weby jsou pro mě váš oblek, výloha...

První web si klidně naklikejte sami

Web designérka vám jde říkat, abyste dělali její práci? Vysvětlím a hned potom vám popíšu, jak si web vytvořit ve 4 dnech. Což znamená práci na 1-4 hodiny. Záleží, jak moc si budete chtít vyhrát. První web Začali jste podnikat. Zijšťujete, co vše musíte a nesmíte a do...

Pin It on Pinterest