Webové stránky jsou především o strategii

Hned na začátku spolupráce definujeme, jaký je potřebný rozpočet na vytvoření webu, který povede k naplnění vašich představ.

Zajistím celou cestu. Promyšlenou strategii, nadesignovanou cestu zákazníka, přitažlivý a použitelný vzhled a technický vývoj.

Web vás naučím používat a díky vizuálnímu editoru by pro vás jednoduché běžné zásahy měly být otázkou několika málo kliknutí.

Kolik to stojí

Co slíbím, to platí

Na čem se spolu domluvíme, to beru vážně. Nemusíte se bát, že si pro vás během naší spolupráce připravím „překvapení“ v podobě nečekaného zvýšení ceny.

Většina prezentačních webů, které jsem dělala se dnes pohybuje mezi 30 000 – 45 000 Kč. Částku vždy rozděluji na několik plateb.

Pro jednorázové úkony a práce nad rámec platí má hodinová sazba 1 500 Kč.

Ať už si budeme posílat e-maily nebo povídat osobně, probereme, jak by měl váš web vypadat a co by měl splňovat. Ráda vám vše vysvětlím, poradím a nasměruju tak, aby web byl vaší skvělou prezentací.

Jaký bude výsledek?

Váš web vás bude reprezentovat

Bude váš a budete na něj rádi posílat každého, kdo bude mít zájem o vaše služby.

Obsah nechte na mNě

Nenechám vás lámat si hlavu s obsahem webu. Pomůžu vám ho vymyslet, anebo najmeme vhodného copywritera.

Zapojení webu do cesty zákazníka

Nedělám weby pro nic za nic, projdeme jednotlivé možnosti propojení webu v celém měřítku.

Nezapomínám na znevýhodnění

Záleží mi i na použitelnosti. Snad každý z nás trpí nějakým znevýhodněním. Ať už jsou to zapomenuté brýle, slunce svítící do mobilu nebo dyslexie.

Umí s ním (skoro) každý

Požívám WordPress. Jen málokdo z oboru s ním neumí a proto pro vás nebude těžké najít někoho, kdo mě v případě potřeby zastoupí.

Web je především o obsahu a strategii a na platformě až tolik nezáleží. Své služby vám mohu nabídnout, i když si vyberete pro vývoj někoho jiného a jinou platformu.

Vzhled na míru

Vzhled webu bude odpovídat vašim představám, brandu i aktuálním požadavkům.

Nepodléhám snadno zacházejícím trendům.

100% úpravitelný

Web můžete dále volně upravovat podle sebe a svého uvážení. Naučím vás to.

Financnici.cz (2018)

Hexio.cz (2020)

Jana Šmerdová (2019)

Láskou psané (2020)

Jak vzniká takový web?

Webové stránky vznikají ve třech fázích. Strategie, kdy se tvoří obsah, navazuje na cestu zákazníka a web se zasazuje do celé vaší komunikace. Grafický návrh webu, kdy definujeme, jak to bude vypadat. A na závěr samotný vývoj webu, tedy jeho technické řešení.

Každá z těchto fází trvá 2-3 týdny a po celou dobu jsme v kontaktu.

Průběžně 1x týdně si voláme, byť jen na 10 minut na telefon, abychom si řekli, jaký je stav a co je potřeba dál udělat. Několikrát si zavoláme zhruba na hodinu, buď kvůli připomínkám, nebo abych vás na začátku vyzpovídala.

Nejdříve si nezávazně si zavoláme

Řeknete mi své představy a co byste novým webem chtěli získat. Já vám naopak dám vědět, jestli jsem pro vás ideální dodavatel a jak to bude probíhat.

1. Strategie

Tato fáze je nejdůležitější pro výsledek a má největší dopad na to, jak váš web splní byznysové cíle.

Vyplníte dotazník a zavoláme si

který vám předem zašlu, na jeho základě vznikne strategie a definice kroků.

NAVRHNU OBSAHOVOU STRUKTURU WEBU

definuje se osnova a architektura, cesta zákazníka, vstupní stránky.

Návrh hrubých textů a wireframe webu

Finální texty si zpracujete vy, nebo váš copywriter. Ode mě dostanete vytvořený mustr, kterým se můžete vy, nebo váš copywriter řídit.

2. Grafický návrh

Grafický návrh je ze všech fází nejkratší. Poukud nemáte definované základní vizuální prvky, jako barvy a písmo, tak je spolu ve zjednodušeném procesu definujeme, nebo najdeme brand specialistu, který to pro vás udělá společně s dalšími vizuálními prvky.

Moodboard vzhledu

Paleta ukázek, obrázků, fotek, klíčových slov – pro před definování toho, zda jdeme vizuálně správným směrem.

Návrh vzhledu typových stran webu

Pro efektivitu práce nenavrhuji úplně každou stránku webu, některé stačí vyladit až při vývoji webu. Dopředu ale můžete vidět, jak to bude vypadat.

3. Vývoj webu

Teď je na řadě to technické. Vy nemusíte téměř nic řešit. A pokud ano, pošlu vám podrobný video návod.

Ladění a testování

Vše ještě jednou zkontrolujeme, společně se podíváme, že je vše podle vašich představ a funguje.

Zaškolení

Ukážu vám, jak s webem pracovat, takže si sami budete moct zvýšit ceny, změnit otevírací dobu, nebo vytvořit novou prodejní stránku.

Migrace – spuštění webu

Tento krok znamená převod nového webu na vaši doménu. Většinou jde o formální spuštění.

Předání webu

Web spustíme. Je to vaše. Po předání máte ještě nějakou dobu (cca měsíc) na drobné reklamace funkcí, nebo přehlédnutých drobností.

Se svým webem byste měli bezpečně umět, nebo si můžete objednat službu správy webu.

Chcete znát přesnou cenu vašeho webu?

Pojďme si domluvit 15minutový hovor:

Vybrat termín schůzky

Ještě by vás mohlo zajímat…

Jak zjistíme, že si budeme rozumět?

Během úvodní schůzky se já seznámím s vaším projektem a vy s mým přístupem k práci. Můžete se mě zeptat naprosto na cokoliv, a zjistit tak, jestli si budeme rozumět.

Co když to neklapne?

Dělám vše pro to, aby vše klapalo, jak má. Pokud se však naše cesty přesto rozejdou, připravím vám veškeré soubory, sepíšu dokumentaci, vystavím fakturu na dosud provedenou práci a nabídnu pomoc mému nástupci. Neztratíte čas ani peníze.

Žádné skryté poplatky

Možná zním jako banka, ale bývá běžné, že si vývojáři klientův web drží u sebe za další a další poplatky a při jeho převodu chtějí neúměrně vysokou částku. U mě je váš web celý váš.

Kolik u mě běžně stojí web?

Já vím, že vás to zajímá. Částka, kterou si účtuju za průměrný web je 40 000 Kč. Cenová relace se ale odvíjí od toho, jaké jsou cíle webu a co má splňovat za funkce. Vše spolu probereme.

Jak platíte?

latby za web rozdělíme do tří plateb. Běžně jde o 50% na začátku a po 25% po každé fázi tvorby webu.

O všech zárukách a podmínkách vás informuji před začátkem spolupráce. 

Akceptace

Po předání webu máte určitou dobu na vysledování případných nedostatků, které v rámci ceny opravím a doladím. 

Chcete o mé práci vědět víc?

Chcete se dozvědět tipy k webům a online a jejich využití?

Sledujte mě na instagramu a zjistěte, co vše u webu zohledňuji. Není to totiž jen o čistém kódu a hezkém vzhledu.