Webové stránky jsou především o strategii

Hned na začátku spolupráce definujeme, jaký je potřebný rozpočet na vytvoření webu, který povede k naplnění vašich představ.

Zajistím celý projekt. Promyšlenou strategii, cestu zákazníka, přitažlivý a použitelný vzhled webu a jeho vývoj.

Web vás naučím používat a díky vizuálnímu editoru by pro vás jednoduché běžné zásahy měly být otázkou několika málo kliknutí.

Jaký bude výsledek?

Váš web vás bude reprezentovat

Bude váš a budete na něj rádi posílat každého, kdo bude mít zájem o vaše služby.

Obsah nechte na mNě

Nenechám vás lámat si hlavu s obsahem webu. Pomůžu vám ho vymyslet, anebo najmeme vhodného copywritera.

Zapojení webu do cesty zákazníka

Nedělám weby pro nic za nic, projdeme jednotlivé možnosti propojení webu v celém měřítku.

Nezapomínám na znevýhodnění

Záleží mi i na použitelnosti. Snad každý z nás trpí nějakým znevýhodněním. Ať už jsou to zapomenuté brýle, slunce svítící do mobilu nebo dyslexie.

Umí s ním (skoro) každý

Požívám WordPress. Jen málokdo z oboru s ním neumí a proto pro vás nebude těžké najít někoho, kdo mě v případě potřeby zastoupí.

Web je především o obsahu a strategii a na platformě až tolik nezáleží. Své služby vám mohu nabídnout, i když si vyberete pro vývoj někoho jiného a jinou platformu.

Vzhled na míru

Vzhled webu bude odpovídat vašim představám, brandu i aktuálním požadavkům.

Nepodléhám snadno zacházejícím trendům.

100% úpravitelný

Web můžete dále volně upravovat podle sebe a svého uvážení. Naučím vás to.

Jak vzniká takový web?

Nejdříve si nezávazně si zavoláme

Řeknete mi své představy a co byste novým webem chtěli získat. Já vám naopak dám vědět, jestli jsem pro vás ideální dodavatel a jak to bude probíhat.

Vybrat termín schůzky

1. fáze

Strategie

Tato fáze je nejdůležitější pro výsledek a má největší dopad na to, jak váš web splní byznysové cíle.

R

Vyplníte dotazník

Dotazník vám předem zašlu, na jeho základě vznikne strategie a definice kroků, které nás společně budou čekat.

R

Navrhnu architekturu webu

definuje se jak bude vypadat obsah webu, cesta zákazníka, vstupní stránky.

R

Návrh hrubých textů a wireframe webu

Finální texty si zpracujete vy, nebo copywriter. Ode mě dostanete vytvořený mustr, kterým se můžete snadno řídit.

2. fáze

Grafický návrh

Grafický návrh je ze všech fází nejkratší. Poukud nemáte definované základní vizuální prvky, jako barvy a písmo, tak je spolu ve zjednodušeném procesu definujeme, nebo najdeme brand specialistu, který to pro vás udělá společně s dalšími vizuálními prvky.

R

Moodboard vzhledu

Paleta ukázek, obrázků, fotek, klíčových slov – pro před definování toho, zda jdeme vizuálně správným směrem.

R

Návrh vzhledu typových stran webu

Pro efektivitu práce nenavrhuji úplně každou stránku webu, některé stačí vyladit až při vývoji webu. Dopředu ale můžete vidět, jak to bude vypadat.

3. fáze

Vývoj webu

Teď je na řadě to technické. Vy nemusíte téměř nic řešit. A pokud ano, pošlu vám podrobný video návod.

R

Vývoj, ladění a testování

Weby vyvíjím většinou na WordPressu. Po dokončení vše ještě jednou zkontrolujeme, společně se podíváme, že je vše podle vašich představ a funguje.

R

Zaškolení

Ukážu vám, jak s webem pracovat, takže si sami budete moct zvýšit ceny, změnit otevírací dobu, nebo vytvořit novou prodejní stránku.

Také si budete moci web sami aktualizovat a spravovat. Pokud by se vám do správy nechtělo, můžete si ji u mě po spuštění webu objednat.

N

Migrace – spuštění webu

Tento krok znamená převod nového webu na vaši doménu. Většinou jde o formální spuštění.

co SLÍBÍM, TO PLATÍ

Nemusíte se bát, že si pro vás během naší spolupráce připravím „překvapení“ v podobě nečekaného zvýšení ceny.

Na čem se spolu domluvíme, to beru vážně. 

Kolik to stojí

Většina prezentačních webů, které jsem dělala se dnes pohybuje mezi 30 000 – 45 000 Kč. Přesnou cenu vám sdělím ještě před začátkem spolupráce.

Hodinová sazba mimo projekt je 1 500 Kč.

Pravidelná komunikace

Ať už si budeme posílat e-maily nebo povídat osobně, probereme, jak by měl váš web vypadat a co by měl splňovat.

Běžně se setkáváme 1x týdně online.

Bez strategie to nepůjde

První krok webového procesu rozhodně nebudeme přeskakovat. Pokud chcete, aby nový web byl investicí a ne útratou, tak se bez strategie neobejdete. 

Spolupráce

Ráda spojím síly s vašimi oblíbenými dodavateli, nebo doporučím své kontakty. Rozhodně doporučuji najmout ještě copywritera a pořídit si opravdu profesionální fotografie.

Jen 2 nové klienty měsíčně

Na kvalitní web musím mít energii. Počítejte s tím, že celý proces tvorby trvá 6 – 12 týdnů. I z toho důvodu spolupracuji jen s minimem klientů.

Budete jedním z nich? Využijte schůzky zdarma.

Chcete vědět, jak to bude probíhat u vašeho webu?

Pojďme si domluvit 15minutový nezávazný hovor

Vybrat termín schůzky

Ještě by vás mohlo zajímat…

Jak zjistíme, že si budeme rozumět?

Během úvodní schůzky se já seznámím s vaším projektem a vy s mým přístupem k práci. Můžete se mě zeptat naprosto na cokoliv, a zjistit tak, jestli si budeme rozumět.

Co když to neklapne?

Dělám vše pro to, aby vše klapalo, jak má. Pokud se však naše cesty přesto rozejdou, připravím vám veškeré soubory, sepíšu dokumentaci, vystavím fakturu na dosud provedenou práci a nabídnu pomoc mému nástupci. Neztratíte čas ani peníze.

Žádné skryté poplatky

Možná zním jako banka, ale bývá běžné, že si vývojáři klientův web drží u sebe za další a další poplatky a při jeho převodu chtějí neúměrně vysokou částku. U mě je váš web celý váš.

Kolik u mě běžně stojí web?

Já vím, že vás to zajímá. Částka, kterou si účtuju za průměrný web je 40 000 Kč. Cenová relace se ale odvíjí od toho, jaké jsou cíle webu a co má splňovat za funkce. Vše spolu probereme.

Jak platíte?

latby za web rozdělíme do tří plateb. Běžně jde o 50% na začátku a po 25% po každé fázi tvorby webu.

O všech zárukách a podmínkách vás informuji před začátkem spolupráce. 

Akceptace

Po předání webu máte určitou dobu na vysledování případných nedostatků, které v rámci ceny opravím a doladím. 

Pin It on Pinterest